З 01 серпня 2014 року комунальне підприємство Київське міське БТІ розпочало прийом замовлень

Працює пілотна версія. Нижче наводимо правила.

З 01 серпня 2014 року комунальне підприємство Київське міське БТІ розпочало прийом замовлень

Правила оформлення замовлень через інтернет

КРОК 1

Для замовлення проведення технічної інвентаризації КВАРТИРИ через Інтернет Вам необхідно надіслати ЛИСТ на адресу bti_mail@ukr.net в якому потрібно зазначити наступне:

  1. Прізвище, ім’я, по-батькові замовника (замовником може бути власник квартири або належним чином уповноважена власником особа);
  2. Контактний телефон;
  3. E-mail замовника;
  4. Прізвище, ім’я, по-батькові власника квартири;
  5. Повна адреса об’єкта на який оформлюється замовлення - район міста, вулиця, провулок, тощо та їх найменування, номер будинку, номер квартири;
  6. Назва документа, що підтверджує право власності на квартиру (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);
КРОК 2

У відповідь на Ваш лист зателефонує працівник Бюро для уточнення деталей оформлення замовлення (термін виконання замовлення, тощо).

КРОК 3

Після телефонної розмови та уточнення всіх деталей буде надіслано на вказаний Вами E-mail квитанцію на оплату послуг, яку необхідно оплатити найближчим часом (бажано через відділення Комерційний банк «Хрещатик»).

КРОК 4

Відскановану копію або фотокопію документа про оплату надсилаєте на адресу bti_mail@ukr.net В темі листа вказуєте номер замовлення, який зазначено в квитанції на оплату.

КРОК 5

Після отримання копії документа про оплату Вам зателефонує працівник Бюро та погодить дату проведення інвентаризації. Після чого на вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про дату проведення інвентаризації та термін виконання замовлення.

КРОК 6

Замовник в призначений день з 9-00 до 11-00 забезпечує доступ до квартири. Не допускається проведення інвентаризаційних робіт за відсутності замовника в квартирі.

Під час візиту працівника Бюро, до початку проведення інвентаризаційних робіт, замовник повинен:

  1. пред’явити ОРИГІНАЛИ наступних документів:
    • громадянський паспорт замовника;
    • документ, що підтверджує право власності на квартиру (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);
    • довіреність (якщо замовник представляє інтереси власника);
    • проектно-дозвільна документація (у разі наявності/необхідності);
  2. надати КОПІЇ наступних документів:
    • документ, що підтверджує право власності на квартиру (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);
    • довіреність (якщо замовник представляє інтереси власника);
    • проектно-дозвільна документація (у разі наявності/необхідності);
  3. Кожну сторінку копій документів замовник завіряє наступним написом:

    «Згідно з оригіналом» ПІБ підпис «_»___ 2014 р

  4. у бланку замовлення на проведення інвентаризації поставити необхідні підписи та записати інформацію щодо місцепроживання власника, серії і номера його громадянського паспорта.
КРОК 7

Після настання строку виконання замовлення замовник з оригіналом квитанції та громадянським паспортом отримує технічний паспорт в кабінеті 24 за адресою вул.Трьохсвятительська, 4в.

Джерело: http://bti.com.ua/Default.aspx?tabid=105