Присвоєння поштової адреси
Однією з складових оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна є присвоєння таким об'єктам окремої поштової адреси. Присвоєння поштової адреси на сьогоднішній день можливо у разі наявності права власності або права користування земельною ділянкою, на якій розміщений чи буде розміщений в майбутньому об'єкт нерухомості.
Органом, уповноваженим присвоювати поштові адреси нерухомого майна, є орган місцевого самоврядування.
Для того щоб отримати поштову адресу, замовнику необхідно зібрати ряд наступних документів:
- заяву до уповноваженого органу про присвоєння поштової адреси;
- копія документа, що підтверджує право власності або право користування земельною ділянкою, (нотаріально завірена);
- для фізичних осіб — копія паспорта та ідентифікаційного коду, для юридичних осіб-копії установчих документів, засвідчених печаткою організації та підписом керівника;
- копія технічного паспорта, виготовленого в бюро технічної інвентаризації;
- копія документа, що підтверджує право власності на об'єкт нерухомого майна, або документ, що підтверджує введення його в експлуатацію (завірені нотаріально);
- довідка управління економіки про сплату пайової участі (внеску).
Вартість присвоєння поштової адреси
Послуга | Термін оформлення | Вартість | Замовлення |
---|---|---|---|
Поштова адреса для нежитлового приміщення | 7 днів | 1800 грн | |
Поштова адреса для гаража | 7 днів | 1200 грн | |
Поштова адреса для житлового будинку | 7 днів | 1500 грн |