З 01 серпня 2014 року комунальне підприємство Київське міське БТІ розпочало прийом замовлень
Працює пілотна версія. Нижче наводимо правила.
Правила оформлення замовлень через інтернет
Для замовлення проведення технічної інвентаризації КВАРТИРИ через Інтернет Вам необхідно надіслати ЛИСТ на адресу bti_mail@ukr.net в якому потрібно зазначити наступне:
- Прізвище, ім’я, по-батькові замовника (замовником може бути власник квартири або належним чином уповноважена власником особа);
- Контактний телефон;
- E-mail замовника;
- Прізвище, ім’я, по-батькові власника квартири;
- Повна адреса об’єкта на який оформлюється замовлення - район міста, вулиця, провулок, тощо та їх найменування, номер будинку, номер квартири;
- Назва документа, що підтверджує право власності на квартиру (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);
У відповідь на Ваш лист зателефонує працівник Бюро для уточнення деталей оформлення замовлення (термін виконання замовлення, тощо).
Після телефонної розмови та уточнення всіх деталей буде надіслано на вказаний Вами E-mail квитанцію на оплату послуг, яку необхідно оплатити найближчим часом (бажано через відділення Комерційний банк «Хрещатик»).
Відскановану копію або фотокопію документа про оплату надсилаєте на адресу bti_mail@ukr.net В темі листа вказуєте номер замовлення, який зазначено в квитанції на оплату.
Після отримання копії документа про оплату Вам зателефонує працівник Бюро та погодить дату проведення інвентаризації. Після чого на вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про дату проведення інвентаризації та термін виконання замовлення.
Замовник в призначений день з 9-00 до 11-00 забезпечує доступ до квартири. Не допускається проведення інвентаризаційних робіт за відсутності замовника в квартирі.
Під час візиту працівника Бюро, до початку проведення інвентаризаційних робіт, замовник повинен:
- пред’явити ОРИГІНАЛИ наступних документів:
- громадянський паспорт замовника;
- документ, що підтверджує право власності на квартиру (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);
- довіреність (якщо замовник представляє інтереси власника);
- проектно-дозвільна документація (у разі наявності/необхідності);
- надати КОПІЇ наступних документів:
- документ, що підтверджує право власності на квартиру (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);
- довіреність (якщо замовник представляє інтереси власника);
- проектно-дозвільна документація (у разі наявності/необхідності);
- у бланку замовлення на проведення інвентаризації поставити необхідні підписи та записати інформацію щодо місцепроживання власника, серії і номера його громадянського паспорта.
Кожну сторінку копій документів замовник завіряє наступним написом:
«Згідно з оригіналом» ПІБ підпис «_»___ 2014 р
Після настання строку виконання замовлення замовник з оригіналом квитанції та громадянським паспортом отримує технічний паспорт в кабінеті 24 за адресою вул.Трьохсвятительська, 4в.